2.12.10

Dinda Elizabeth

 wei betina kau nie batak sgt nk boyfriend org ke ? . aku bace psal kau gduh dgn bdak perempuan nie . budak tuh ckp kau amik mmbe dia punye boyfriend  ? euuuu , malu lh skit wehhh . boyfriend org tue . tergamak kau nk rosak kan relationship org kan ? please lah . kau tuh budak2 lgi lah . jgan nk blagak besar sgt wei, and gambar kau dekat fb suka budget comel. semua stock edit punye, lu punye muke kalau dah berjerawat tu berjerawat lah. kecik2 dah pandai , dah besar nk jdi ape ? aku tgk kau ni budget budget comel lh en? hahaha , oky sumpah nk gelak. konon tk lpak pavi sabtu, bnyak rempit konon. kau jgn nk budget budget lahh wei . jgn ingt kau perfect ! kau ni bohsia celah mane eh? dah lh dah tido dgn jantan ! eeuuu kecik2 dh mcm ni, dh besar jdi pelacur agakn nya ! hahahahaha. ksian dkat mak kau yg DATIN tu kan?budget good good je. lu budak kecik kasi jage lu punye perangai. kau tau org dkat luar dah kutuk2 psal kau. sedar skit diri kau yg tk berape nk bagos, oky? bye  :]
ingat nie weiii.

2 comments:

  1. aku batak bf orang? hello, siapa datang kat sapa slutt? :D mulut kalau nak cakap biar kau tahu benda betul weh, setakat tgk kat wall, dgr semua crita org baik tak payah ah brother! kau bace? omg gila stalker sial kau ni! ouccch, perlu ke aku malu? aku keluar pakai baju and all. kau tu kot yang x pakai kan? xde duit nak beli bju kan? hahaha, aku budak budak and so what? at least aku budak otak aku tak budak, bukan macam kau. otak childish, nak buat blog bagai. hello professional lah babi. setakat gaduh sini, kutuk sini. apa barang weh? jumpe depan la kan, ade berani ke? gambar aku dkt fb? suka bajet comel? haha, kau jeles ke? nak jugak, alahai at least aku x pakai gambar fake mcm kau, gambar nak bajet hot je, photoshoot konon kan! buto kau photoshoot haha. oh yeah, kau bagus tanya ambition orang doh, besar aku nak jadi businesswoman and so what? ade masalah dengan kau ke? hahaha, lol kau perfect ke betina? no ones perfect include myself kays! mana kau tahu aku bohsia? kau mak aku ke nak ambik tahu pasal aku semua? tak en? mmg aku tido dgn jantan pun, abang aku, haa kenapa? kau nak jugak ke? tak cukup kasih sayang dri mak ayah kau eh? kesian :( besar kan aku nk jadi bisneswoman, kau besar jadi pelacur kays? sesuai dgn kau bhaii. mak aku datin? hello hanya ade pada nama DATIN kay, kau tak tahu law datin kau tak payah banyak bunyi, tu lah mak hantar g sekolah belajar, bukan nya belajar macam mana nak mengutuk orang dlm blog kan. oh yeke kutuk aku? thanks buat aku fmous slutt! kau ade bagus betina? tidaaaaaaaaaaaak :D hahaha

    ReplyDelete
  2. Miss : betul cakap youu doo ! Sokong 100%
    Orang bodoh je buat blogg kutuk org :)

    ReplyDelete