3.12.10

Amir Mukhris

what the hell are you man . kau gilee babi poyoo dohh , kutuk org sane sini . kau dh bgus sgt ke lakhanat .
kau ingt kau perfect , handsome , kaya . smpai nak kutuk org gilee gilee , excuse me ! boleh crmin diri kau tu dulu . aku tengok kau nie dh ramai org dh kau cri pasal , kat wall kau pulakk mcm mcm org kau kutuk .
kau mmg pukimak en , smpai salah sorang mmbe aku pun kau ade kutuk jugakk . agk melmpau ! one day , kau dh kene baru kau tau jantan ! mcm nie lh klau dh tk sedar diri . tape , hidup kite mcm roda kan . kdg2 kite kt ats , kdg2 kite kt bwh . skrg nie kau kat ats , tunggu mase nnt kau kat bwh pulak . percya lh ckp aku . jage skit mulut tuh . bau longkang lah banggg . byk mengutuk agknyee kn ? hahhahahahah :D

4 comments:

  1. hahahaha!!! ini betul buat aku gelak gila babi. tak sangka aku ada pemerhati yg setia. smp nampak kat wall aku sume. cool babe. kau lah org [ertama yg palaing cool? tak.. paling penakut. face to face lah sistahh. bawak abg2 kau ke, atuk nenek kau ke, meh semua aku kitai. jap , kau takberani sbb dah dr azali keturunan kau penakut. bukan penakut, pengecut. hahaha. -amir mukhris-

    ReplyDelete
  2. haha,kau ke tukar cara pemikiran kau ameer.sampai bila kau nak hentam orang..dorang ada cara dorang juga,tak semestinya apa yang kita fight kita kena fight betul..

    ReplyDelete
  3. kalau ape yg diorang fikir betul. bring it on man.aku sedia terima ape pun. aku nak kenal owner blog ni je. hahaha
    *kimak kau xNOHpatutdiBUNUHx.

    ReplyDelete