2.12.10

Ammar Ikhwan

Wei ammar,mane satu kau nk? Syahida Rosli ke Dinda Elizabeth kau tu. Kau ni mmg suke game org lah. klau handsome takpe jgak, ni tak,muke mintak kaki. Kau tau dinda tu couple dgn kau sbb die nk kote kau yg tk berape nak besar lh tu. hahaha. yng kau bodoh gile nak ikt kehendak anak datin nie knape lah ? dia bayar kau ke ? dia bg pepek kat kau en en ? smpai kau snggup buat gf kau mcm tuh. woi even aku tak tau pasal kauorang nie , tapi beragak lah eh . gf kau tuh ade perasaan lah doe . dinda nie aku kenal sgt lh.ramai dah kene dgn dia nie. tp en kau couple dgn dia mmg sesuai ah jugak kan, sebab due due muke berjeragat dgn due due kaki jolok, hehe bye :]

1 comment:

  1. mana satu amar nak? like of course dinda elizabeth weh? kenapa jeles eh? hahaha, amar suka game? look lelaki mana yang tak pernah game perempuan kan, alolo sian nye kau, kau pernah couple dengan dia ke yang kau nak cakap dea pernah game perempuan, tak kan? die pernah game kau? tak kan, ade die kacau hidup kau? tak kan? :D hello aku cpl dengan amar sbb nak kote amar? kau watlek sudah weh, kalau yea apahal? kau nak jugak? haha pegi mintak bapak kau ah weh, takpun atok kau :D kote amar besar ke kecik, kau penah tgk ke? tak kan? ;) hello be matured slutt. siapa gf amar weh? syhida? haha, no lah :D im his girlfriend. kau kenal aku ke perempuan? mana kenal? sedare aku ke? haaa? bff aku ke? tak kan, aku tak ade member kau macam kau and aku tak kenal orang macam kau doh, sumpah! hahahaha, ramai dah kena dengan aku? lol do i care bitch? haha, kesah pulak aku muka jeragat ke apa, yang penting both of us happy ;) chawwww

    ReplyDelete